Najczęściej zadawane pytania dotyczące cateringu Broccoli
Najczęściej zadawane pytania dotyczące cateringu Broccoli
W zakładce Diety znajdziesz dokładny opis każdej z naszych diet i jej zalet. Jeśli to nie rozwieje Twoich wątpliwości – zadzwoń lub napisz do nas, nasz dietetyk pomoże Ci dobrać odpowiednią dietę.
Napisz do nas, sprawdzimy czy możemy poszerzyć zakres naszych dostaw o Twoją miejscowość.
Dostawy naszych diet realizujemy w godzinach wieczornych. W przypadku chęci dowiedzenia się dokładniejszej godziny dostaw prosimy o kontakt z naszym biurem.
Płatności można dokonać przez płatność online, blikiem lub wykonać przelew tradycyjny. Nie ma możliwości płatności gotówką. Zamówienie opłacane jest z góry za cały okres, na który zostało złożone. Pamiętaj, że Twoje zamówienie będzie aktywne dopiero w momencie jego opłacenia – jeśli dokonujesz płatności przelewem tradycyjnym, musisz poczekać do momentu zaksięgowania przelewu.
Nie ma możliwości wykluczenia innych produktów, niż te, które zostały wyłączone z danego planu diety ze względu na jego charakter.
- Zamówienie złożone do godz. 10:00 będą realizowane od drugiego dnia następującego po dacie złożenia zamówienia.
• zamówienia na poniedziałek należy składać do soboty do godz. 23:00
• zamówienia na wtorek należy składać do niedzieli do godz. 10:00
• zamówienia na środę należy składać do poniedziałku do godz. 10:00
• zamówienia na czwartek należy składać do wtorku do godz. 10:00
• zamówienia na piątek oraz sobotę należy składać do środy do godz. 10:00
Zmiany na kolejny dzień można wprowadzać do godziny 4:00.